luni, 25 august 2008

nu mănânc şi nu dorm

"i wish i could be close to you..."

acelaşi eu şi maniera
mea insuportabilă. furtună
care ne îngroapă într-un sicriu neîncăpător

chiar nu mai contează
e la fel de personal ca atunci când eşti înjurat de mamă
textul acesta se vrea acea mână de ajutor
uneori satisfacţie care să te scoată din starea de căcat în care te afli

eşti la fel de slabă ca înainte să te îngraşi
-am reuşit să te fac să mai zâmbeşti
te rog, şterge puţin obiectivul webcamului
acu nu-ţi văd ochii
noaptea nu o văd pe sor-ta când face sex
dar ţie-ţi aud lacrimile
"i wish i could be close to you"
iar gândurile mele fredonează
"so close nomather how far"
pot să zic
suntem pe aceaşi lungime de undă
dar prindem posturi diferite

de data asta nu am înţeles nimic
nici noapte bună
nu am avut nici un sărut cerşit
nu am câştigat nici ploaia la cărţi


în loc de motto, vorbele lui Rzv:
RzV SyW: ce mai astepţi
RzV SyW: eu n-am mai scris de o lună
RzV SyW: şi încerc să evit
RzV SyW: e ca la labă
RzV SyW: când îţi dai drumu'
RzV SyW: păi curge frate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu