miercuri, 2 aprilie 2008

summit fericit

mă vezi pe stradă şi mă saluţi
-summit fericit
să ne auzim de bine şi să vorbim mai des
dacă ne vedem tot mai rar

ăsta va fi salutul nostru
-summit fericit
avem 3 zile libere
3 zile în care putem face lucrările restante
şi toate cele.
dacă nu era summitul
(-summit fericit!)
2 nopţi nedormite şi 3 zile blestemând
am fi pierdut cu restanţele

trec peste toate indiferent
şi aprind ţigara
un monte carlo
e tare ca o femeie fără sâni

asta nu are treaba cu nimic
dar cred că are legatură cu
summitul fericit.

-text scris în urma unor discuţii serioase :)) cu un amic, student în bucureşti. deci, summit fericit!

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. si totusi oare e romania asa pregatita ptr acest lucru ?
    au ascuns adevarata fata a bucurestiului doar ca sa impresioneze niste persoane care nu dau 2 bani pe noi
    au facut atatea pregatiri , au fardat mult prea mult orasul doar ptr cateva zile in loc sa faca ceea ce trebuie.au gonit locuitorii din oras de frica rusinii a ceea ce suntem multe lucruri facute de pomana,bani cheltuiti aiurea cand se putea face ceva cu ei
    in fine cum spuneai si u
    summit fericit
    celor care nu sunt in bucuresti ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. sa-i fericesc eu pe ei... bani aruncati in vant pe marii teroristi din bucuresti: cativa aurolaci prin intersectie, o turma de maidanezi si cativa cersetori... atentat la siguranta lumii.
    as fi vrut sa iau eu locul aurolacilor sa ma duc la masinile din coloana oficiala sa le spal parbrizul la semafor... dar cum nu opreau la semafoare... m-am lasat pagubas...
    SUMMIT FERICIT!

    RăspundețiȘtergere